Мушка. Дззз.

Стандартний

Мушка на вікні. Дззз. Дззз. І ще дззз. Спочатку невтомно борсається на склі, потім відлітає і знову на швидкості налітає на скло. Вдаряється. Боляче. Боже створіння без мозку. Дззз. Ну що без мозку, то без мозку. Дззз. І знову налітає на скло. Ну боляче ж. Ні, знову дззз. І так до тих пір, доки я не спущусь униз, візьму газету, оту, що принесли нещодавно і яку ніхто не читає, скручу і хрясну до мушці. Тільки радикальні методи, тільки хардкор.

Трупик. Чорна цятка на білому підвіконні. Жертва обставин, точніше моєї скрученої газети. Шкода мені було того дззз для мушки? Нервова система заводиться з півобороту, тому навіть невинне дззз для мушки виявилось непосильною каторгою.

У відчинене вікно залетіла ще одна мушка. Крильця прозорі. Тон її “дззз” трошки вищий, ніж у попередньої. Моє точне музичне вухо каже, що на 1/3 тону. Деякий час я спокійно спостерігала, як вона борсається на склі. Мушка нагадувала мені мене ж саму. Мушка бачить омріяне, але на шляху до омріяного є перешкода. Мушка борсалась далі, аж раптом відлетіла від скла і вилетіла крізь відчинену раму. А я була так близька від того, щоб і її життєвий шлях закінчити одним впевненим рухом…

Часом ми борсаємось, натикаюсь на перешкоди, хочемо щось зробити, але не можемо, і хтось/щось може однією лиш дією обірвати наші старання, позбавити нас мрії, обірвати шлях до обраної цілі. Виграє той, хто не здається, не опускає руки/крила, долає/облітає перешкоду. Тому у відповідальний момент завжди варто себе запитати: а чи не передчасно ви здаєтесь?

Залишити відповідь

