Якийсь такий незрозумілий вечірній пост. Навіяло відкритими дверима.

Стандартний

Власне, не може зрозуміти, що мене змушує логінитись тут і щось сюди калякати. До певного моменту я думала, що я цілком можу обійтись і без публічних сповідей. Але потім згадала, що мені певною мірою чхати на те, хто це читає чи не читає, а писати треба хоча б для того, щоб систематизувати те, що твориться у моїй темній голові. Одній людині прекрасно вдається вносити туди щось добре й світле, але те відбувається нечасто у зв’язку з його страшенною зайнятістю.

Спроба усвідомити, що відбувається зі мною на даному етапі життя. Робота, особисте – то фігня. Куди поділась моя внутрішня рівновага, мать її? Де мій особистий спокій? От стою на кухні і не можу навіть гріночку спокійно засмажити, душа-то неспокійна. От дивлюсь чергову серію “Декстера”, і той прирізає чергову жертву, а мені неспокійно, і не тому, що мені її шкода, а тому, що мої думки десь літають у ванільних небесах. А, і ще тому, що душа, мать її, неспокійна. Не в захваті я від таких тенденцій, шановні. Я вже не згадую про те, що мені сниться грьобане казначейство і його грьобана нестача коштів на єдиному казначейському рахунку. Кілл мі нау.

Я списую все на зміни. Вони наявні в моєму житті, і завжди глобальна зміна звичного порядку протікання речей перетрушує цю саму душу і перевертає усе догори дригом. І зараз важливо – прийняти ці зміни і заспокоїти серце, яке частіше почало боліти.

2 thoughts on “Якийсь такий незрозумілий вечірній пост. Навіяло відкритими дверима.

Залишити відповідь

