Моя особиста Апатія

Стандартний

3029656834_a78a6f13b1_z_large  Моя особиста Апатія повільно йшла по дорозі. Якщо чесно, я й не помітила її здалеку. Я й не розраховувала, що вона прийде, думала, що минулого разу все обійшлось, і що ми мирно розійшлись у різні сторони. Дзуськи. Спіральність подій нашого життя ще ніхто не відміняв. Не кожен, щоправда, здатен її простежити, але ж правда не стає менш правдою від того, що ви про неї нічого не знаєте.

Я стояла і дивилась на пусте, сіре і беземоційне небо, на випадкових перехожих, які видавались простою сірою заклопотаною масою і чиї обличчя я бачу раз у житті, відчувала душею цю суєту, яка заводила у той пригнічений стан. Не можна дозволяти сірій масі підхоплювати тебе й нести за своєю течією. Тому я й стояла і споглядала на небо.

І тут знову Апатія. Вона приходить якраз тоді, коли дозволяєш захопити себе у вир сірих буднів і, найголовніше, перестаєш опиратись цьому. Забуваєш про те приємне, що маєш в цьому житті. Нематеріальні речі. Любов, емоції, щастя, посмішка, сон, музика… Руки, в яких раніше все трималось – опускаються. Приємні сни, які раніше снилися – їх замінили нічні жахіття. Почуття й емоції, такі ж яскраві, якими вони були раніше – сіріють й стають більше земними. Навіть і від Баунті радості нуль.

Апатія все ближче наближалась. Непримітна дівчина. Так зразу у натовпі й не помітили б. Звичайний рюкзачок на спині. І тільки я знаю, що вона у ньому принесла тарганів, які стрибнуть до мене в голову і зроблять ревізію усіх ідеалів. Думаєте, я дуже пручаюсь? Ні. Мої ручки опустились, і прогнати її я вже не зможу. Її рюкзачок вже пустий.

2 thoughts on “Моя особиста Апатія

Залишити відповідь

