Меломанське

Стандартний

577289_577379598939149_1060688099_n_large Так вийшло, що я без музики ніяк. І нікуди. Забуду вдома плеєр – трагедія. Знайомство із музикою розпочалось ще в утробі мами, яка грала на фортепіано, доки я була у неї в животику. І тьотя у мене – викладач музики за класом фортепіано. І дядько мій теж музикант. В такій сім’ї не любити музику просто неможливо. І мабуть не займатись нею теж. Так що я чесно відходила у музичну школу навіть більше, ніж потрібно. Колись навіть хотіла йти у музучилище, але трошки не склалось. Але нітрохи не шкодую про той час, який я там провела. І діти мої теж туди обов’язково ходитимуть. І вас закликаю: музична освіта – це ще один шлях розвинути в дитині особистість, привити їй почуття прекрасного.

Музичний смак у мене доволі специфічний, багато знайомих звинувачують мене у тому, що я слухаю нудну і сумну музику. Ну не знаю, “на вкус и цвет товарища нет”, теж саме і музики стосується.

Вирішила поділитись своїм добром і запропонувати невеличку частинку тих пісень, які мені ніколи не набриднуть, і завжди будуть в моєму серці. І у плеєрі.

З цієї пісні я полюбила групу Muse, з цієї пісні почалось моє сильне захоплення ними, яке переросло згодом у любов. Мабуть, у кожного є така група. У мене – саме вони. Почула цю пісню у рекламі парфумів, потім – місяць ретельних пошуків по інтернету (це зараз Shazam на телефоні значно все спрощує).

І ще один їхній хіт, який можна переслухувати раз за разом, і він не набридне, він наче підштовхує вперед, до дій…

Вона – одна із наулюбленіших. Чула багато критики в її сторону, мовляв що й голос у неї писклявий, і тембр неглибокий… А дзуськи. Конкретно ця пісня чомусь найбільше до мене прив’язалась.

Oh lord have mercy on my soul
For I have walked the sinful road
So I’m gonna get down on my knees
Beg forgiveness to help set me free
Lord have mercy on me, please

Коли люди дізнаються, що я їх слухаю, то дивуються. Любов до цієї пісні почалась із… “Володаря кілець” в озвучці Гобліна.

Тут просто без коментарів. Пісня однієї осені. Про таке й згадувати не хочеться вголос. Але пісня лишилась.

Космос.

Цю співачку відкрила для себе давно, і тоді ж вона одразу зайняла десятки мегабайт у плеєрі. Доволі своєрідний вокал, який вирізняє її з-поміж інших. Зараз самі все побачите і почуєте.

На цьому коротко усе. Далі буде 🙂

6 thoughts on “Меломанське

      • одна людина з мого минулого називала їх нявканням скажених котів чи виттям. не дивно, що тепер мене оточують люди, які більш прихильні до цікавої та експресивної музики)

        • Теж чула про них такі відгуки. Але для мене (на рівні із тим, коли люди починають порівнювати оперу із березневими котами) це означає, що людина просто дуже недалека в музиці.

          • Однозначно. До того ж, у Muse багато запозичень та цікавих аранжувань з класики, тож навіть при неприйнятному для декого вокалі, заперечувати якість та цінність такої музики як мінімум нерозумно) Пам”ятаю, що моя любов до них почалася з їх каверу на Feelin’ Good. І зараз мені смішно, що з кожним новим альбомом зростає армія критиків, які звинувачують команду у надмірному пафосі чи мейнстрімі. Талановиті люди постійно знаходяться у творчому пошуку, і їх нові експерименти приносять мені незмінне задоволення.

            • Твоя правда. Кожен альбом не схожий на інші, і це ж прекрасно! Їм закидають, що вони стали попсовими – а що, музика для вас – це виключно рок? Та хоч фолк чи кантрі, у виконанні талановитих музикантів з душею усе звучить неперевершено. Навіть й шансон.

Залишити відповідь

