Я все ще жива…

Стандартний

large2  Хтось там вумний сказав, що часом люди помирають в тридцять, але свої похорони відкладають до семидесяти. І живуть так майже сорок років як зомбі, да? По графіку дім-робота-дім-діти-пелюшки. Складові змінюються з віком, але типово-середньостатистично життя виглядає саме так. Ні, я не стверджую, що я живу за іншим графіком, на мене чекає аналогічна картина, просто я ще не остаточно померла. На зло усім ворогами і ненависникам, чуєте? Просто встаєш одного ранку з ліжка – і тебе просто дико верне від всього.  І чіплятись за можливість проіснувати до семидесяти за законами суспільства не хочеться. Нехай і коротко, але яскраво, із повними фотоальбомами спогадів, із повними валізами сувенірів. Поміж нудно-типовими 70 і насичено-яскравими 30 я оберу друге. Навіщо цирк?

У голові паморочиться, душа – невідомо де, минуле – тягар, я тону й захлинаюсь темною водою, але знаходжу в собі сили розв’язати мотузку із тим тягарем, що несе мене назустріч смерті, на самісіньке дно. Виринаю і вдихаю повітря. Житиму. Ще б знайти сили допливти до берега.

 

3 thoughts on “Я все ще жива…

  1. дико верне від всього
    Ой, як же зрозуміло. Особливо коли технології в моїй роботі за ніч ростуть так швидко, що я не встигаю за день їх вивчити. І тоді думаєш – блін все так швидко живе, звідкись в них той запас енергії, чому в мене нема такого мотиватора щоб все гарненько було. Чи усвідомлюєш що соціум живе за якимось іншим правилом, іншим світом, і зразу ж усвідомлюєш – що не хочеш так жити, не хочеш себе обмежувати, чому себе напрягати рестрікшинами ..

    Але то депресняк, він проходить. Як не крути а витягує робота і музика ну і блогерство. Всі ці 3 речі мене витянули коли мав траблу. А про 30ку я в себе в блозі писав. Цікавий момент в житті (недавно був на 30ті ДН знайомого підтвердились та утвердились всі думки по цьому напряму). Час біжить швидко, але мені пофіг, живу як хочу.

Залишити відповідь

