Осінь. Дубль N.

Стандартний

autumn  Ну що ж, again. По колу. Пора, яка пахне вогнищем, спаленим листям, дощами, а часом і теплими погожими днями. Осінь – це завершення чогось прекрасного. Це золота пора для роздумів, погулянок і прекрасний час любити свою самотність. Це найкраща пора для переосмислення себе, своїх поглядів, страхів, комплексів. Це наймиліша пора, бо я осіння, народжена тоді, коли зазвичай бабине літо буяє на всю.

Кожної осені, із настанням вересня, починається щось нове. Зазвичай я навіть не можу втулити це у рамки словесності, але я відчуваю це душею й серцем. Насправді я часто не можу багато речей висловити, надати їм словесних рис. А коли це у мене все ж виходить – я відчуваю, що це все одно криво, косо і коряво, бо часом слова все тільки псують.

Дивишся на небо, на сонце, яке вже он-он сідає за горизонт, і вже не так його промінчики падають на лице, і вже його дотики прохолодно-осінні, але разом з тим і ніжні. Небо все таке ж синє, хмари все такі ж білі, а сонце уже не те.

Осінь свободи. Коли йдеш до цілі і сміливо долаєш усі перешкоди, не боячись і не відступаючи. Коли зрештою начхати на насправді несуттєве.  Осінь переосмислення. Коли думається по-новому. Я не чекала її з нетерпінням, але з її настанням усвідомила, що рада, що вона прийшла.

 

 

7 thoughts on “Осінь. Дубль N.

  1. Ну що ж, again. По колу.

    Недавно, якраз на фб писав про повтори часу, погоди, сезонів, etc. В блозі не пишу, бо буде майже повтор тпро повтор, а я проти повторів… Тому якось так. 🙂

    Для мене осінь, це холод, так в більшості самотність, навіть якщо хтось поряд. Але це і дощ, і сидиш собі дома, читаєш книжку під звук дощу… Всьому свої + і -.

    PS. А і ще не забудти поїхати в село, горіхів свіжих/сирих поїсти. Одна радість восени 🙂

    • Самотність, коли хтось поряд – це моя фішка :Р але думаю, ми не будемо дуже сильно сперечатись через її використання 😉
      Ти вже зачепив повтори, але я хочу вступити у полеміку і зазначити, що наше життя і є суцільними повторами, адже дуже часто можна спостерігати розвиток подій по спіралі, тому ми можемо багато говорити про повтори, але від них нікуди, се ля ві 🙂

      • Ой буде будем сперечатись. Де копірайт, де ліцензія на фразу? Я пару хв тому придумав, а ти кажеш то твоя… Не правда. То наклеп 🙂

        Повтори є, я не Бог, я не заберу їх. Але я можу сформувати життя таким чином щоб на них не акцентуватись -ось моя мета на найближчі 5 років. Людина може все, людина найсильніша, коли щось хоче. І її ніщо не зупинить. Approved/Verified by me.

        • Я цілком з тобою згідна, людина дійсно може все, якщо йде до своєї мети, і я в цьому теж переконалась. Ну без везіння не обійшлось, але все ж. Є така штука, як доля, карма, ну у кожного своє поняття. І часом наші досягнення коригуються нею.

  2. Твоя публікація мені дуже близька, мабуть тому що і я народженна в пору бабиного літа.
    Тому і виникає питання: а коли в тебе день народження?

Залишити відповідь

