Вопросы легче не задать (с)

Стандартний

Часом легше не бачити. Не задавати запитань, не бажаючи почути відповідь, яка нам не подобається.
Часом легше не думати, не згадувати. Не пам’ятати. Не знати. Не цікавитись. Не чути випадково.
Часом легше вилити на себе відро реалізму, затемпературити агонією, але через тиждень вилікуватись і зажити цинізмом. Хвороби ж не проходять безслідно.

Часом легше не відчувати. Коли душа пуста і не може навіть плакати. Ні сльозинки. Часом легше жити в замкненому колі і не хотіти його розірвати. Бо так зручніше. Бо не хочеться.

Часом легше зробити по-своєму, не так, як від тебе того очікують.

***
Я в твоих руках усну и не проснусь,
Я помню как, я знаю наизусть.
И каждый раз когда приходит ложь,
Я ухожу и превращаюсь в дождь.

Целая ночь. То спишь, то не спишь.
И даже звезды ни к чему.
Простите звезды

Вопросы легче не задать.
Не хватит воздуха и сил.
Он умирал но не просил.

И я смотрю в твои глаза,
И я хочу остаться в них –
В таких холодных, не моих.

Я в твоих руках усну и не проснусь,
Я помню как, я знаю наизусть.
И каждый раз когда приходит ложь,
Я ухожу и превращаюсь в дождь (с)

Залишити відповідь

