Дім моєї інтровертної душі

Стандартний

Справжні інтроверти з неохотою пускають когось у дім своєї душі. Це я вам говорю як інтроверт, який до надцяти років думав, що екстраверт. Аж поки не зловив себе за руку на протилежному.
5l0B64VOIxkТа знаєте, набридло. Прибираєш вдома, вилизуєш ото, порядки наводиш, думки складаєш, тараканів по місцям розсаджуєш, манію величі у ванні купаєш. А потім гості приходять. Одні гості дуже бажані, сама ж кликала, сама ж двері відкривала, і ще й з нетерпінням очікувала, коли прийдуть. Інші гості не були бажаними, але двері все рівно відкрила, бо ніби не хочеться бути негостинною.
Після гостей завжди срач, та кому я розповідаю, ви все самі знаєте. У справжніх інтровертів так взагалі фрустрація опісля відвідин, бо треба вирівняти душевну рівновагу і наздолужити час, не проведений наодинці із своєю замкнутою особистістю. А ви, безсовісні, заходите і часом навіть ноги не витираєте. Приносите за собою бруд минулих подій. Руки не миєте і хочете зачепити. В такі моменти я вас дико ненавиджу. Люто ненавиджу. Ви прийшли в дім моєї душі і поводите себе як свійські і ні разу не декоративні поросята. Навіть, якщо я вас запросила. Могли б просто не відгукуватись на запрошення.

Я вас проводжати не буду, де вихід – самі знаєте, двері потім зачиню, просто прикрийте. Все одно до кінця зараз не закриються, потрібен ремонт, а то ходють тут усілякі, а потім двері не зачиняються…

4 thoughts on “Дім моєї інтровертної душі

  1. а я от візьму і напишу не про душу а про реальний стан речей – я у свій цілком матеріальний дім теж когось пускаю дуже неохоче, навіть якщо людина теоретично хороша і тіпа друг. мене дратує, що після неї щось залишається не на своєму місці, запах не той, простір мій порушено.
    це мабуть треба лікувати)

    • Це не лікується, мабуть 🙂
      Я теж не дуже охоче приймаю гостей у своєму матеріальному домі, вірніше, не всіх я готова приймати і терпіти те, що після них щось лишається не на свому місці.

  2. І я це за собою замітила, ще колись у дитинстів мене питали чи інтраверт чи екстравер..я незадумуючись відповіла, що інтраверт. Це просто стан душі…Ми не дуже любимо пусті балачки, а для чого нам обсуждати когось як нам це користі не принесу. Але інколи і хочеться поговорити так щоб тебе хтось вислухав і дав пораду….

Залишити відповідь

